Переваги стільникового паперу Honeycomb

Переваги стільникового паперу Honeycomb

Формування лояльності покупця

  • Упаковка – це своєрідне «обличчя» продукту, Покупці віддають перевагу не простому товару, а продукції з характером та історією. Чим зрозуміліше упаковка відображає сильні сторони бренду, тим привабливіше виглядають його продукти.
  • Упаковка – це перше, що побачить Покупець, тому особливо важливо, щоб упаковка своїм зовнішнім виглядом, своїми тактильними характеристиками з перших секунд викликала лише позитивну реакцію Покупця, формувала приємне передчуття.

Краса

  • Honeycomb має кілька варіантів колірних рішень.
  • Зовнішній шар – сітчастий папір – представлений у білому та бурому кольорі.
  • Внутрішній шар – прокладний папір – може бути у білому або чорному кольорі.
  • Найбільш популярне поєднання кольорів - буро-білий - виглядає дуже натурально, природно.
  • Білий - класичне контрастне поєднання кольорів.
  • Бурий - колірний варіант із "чоловічим характором".

Альтернатива наповнювачу

  • Наповнювач використовують для вирішення декількох завдань: додатковий дизайн упакованого в коробку товару, заповнення порожнеч при нещільному заповненні коробки або забезпечення додаткового захисту товару при транспортуванні.
  • Honeycomb допоможе вирішити всі ці завдання і може бути розглянута як альтернатива використанню наповнювача.
  • Наповнювач має меншу густину, може збиватися, тому не завжди його використання ефективно. Geami має щільну структуру, це помірно жорсткий папір, якому можна надати потрібну форму і зафіксувати предмет, запобігши переміщенню всередині коробки.
  • Оригінальний вигляд Honeycomb виступить доповненням будь-якого дизайну.

Екологічно

  • Honeycomb – папір - виготовлений із дерева – відновлюваний ресурс.
  • Папір та його виробництво меншою мірою впливає на забруднення навколишнього середовища, ніж виробництво та використання поліетилену.
  • Honeycomb може бути використана для повторної упаковки або повторно перероблена як макулатура.

Швидкість та економія ресурсів

  • Для упаковки одного предмета необхідно однакову кількість бульбашкової плівки та Honeycomb. Але бульбашкова плівка займає на складі набагато більше місця, ніж витратні матеріали для пакувального рішення Honeycomb.
  • За статистикою упаковка одного предмета з використанням бульбашкової плівки займає 36 сек, тоді як упаковка з використанням пакувальних рішень Honeycomb - менше 10 сек.
  • Упаковка предмета за допомогою пухирцевої плівки вимагає додатково використання скотчу та інших фіксуючих згорток засобів. Тоді як багатокутні осередки Honeycomb зчіплюються між собою і дозволяють щільно упаковати предмет без використання клейкої стрічки та інших фіксуючих засобів.
  • Honeycomb - це папір, його можна скласти, зігнути - можна надати потрібну форму, зафіксувати в потрібному положенні без додаткових коштів.

Зручність для бізнесу

  • Honeycomb – комплексне пакувальне рішення, яке дозволить Вам вирішити одразу кілька проблем, пов'язаних з упаковкою вашого товару.
  • Honeycomb – це захист предмета від пошкодження, гарний пакувальний матеріал, різноманітні колірні варіанти, альтернатива використанню наповнювача та плівці.
  • Honeycomb - це зручний пакувальний матеріал, який економить місце на складі необхідне для зберігання пакувальних матеріалів, скорочує час роботи оператора по упаковці, скорочує витрату додаткових або виключає використання інших витратних матеріалів (пакет, клейка стрічка, наповнювачі і т д).

Honeycomb - ваш вибір

  • Якщо ви шукаєте сучасний оригінальний екологічний пакувальний матеріал, поділяєте ідеї захисту навколишнього середовища.
  • Маркетологи стверджують, що незалежно від категорії товарів, Покупці купують не речі, а враження, які виходять за рамки продукту, тому емоції, які зазнає Покупець, отримавши замовлення, є дуже важливими.