Silicagel

Віском є спеціалізованою компанією з управління вологості. Ми надаємо абсорбент, який використовується в різних галузях промисловості і в споживчих цілях.

  • Контейнер-осушувач з високим влагопоглинанням (більше 1,2 / 2,4 л)
  • Зі стабільним гаком для підвішування, нижня сторона з бар'єрної плівкою і липкими прокладками
  • Встановлюється обережно в рифлені поглиблення в стінах контейнера
  • Контейнер-осушувач з високим влагопоглинанням (більше 2,4 л)
  • Зі стабільним гаком для підвішування, розташування прямо під стелею контейнера
  • Осушувач міститься в захисному кожусі
  • Зроблено в Німеччині
  • Контейнер-осушувач з влагопоглинанням більше 0,25 л
  • Оптимальний розподіл завдяки компактним розмірам
  • Підходить практично скрізь
  • Зроблено в Німеччині
  • Контейнер-осушувач з влагопоглинанням більше 0,25 л
  • З клейкою смугою на задній частині упаковки
  • Підходить практично скрізь
  • Зроблено в Німеччині
  • Контейнер-осушувач з влагопоглинанням більше 1,5 л
  • Для використання в замкнутих просторах
  • Підходить для всіх видів вантажних контейнерів
  • Гнучке позиціонування завдяки задній клейкій смузі
  • Для використання в щільно упакованих контейнерах
  • Контейнер-осушувач з високим влагопоглинанням (більше 3 літрів)
  • Ковдру можна покласти на упакований товар
  • З клейкою смугою
  • Матеріал мішка з низьким вмістом пилу (Тип A)
  • Класичний осушувач для упаковки невеликих продуктів
  • Виготовлений з вузькопористого силикагеля
  • Зручні невеликі пакувальні одиниці
  • Упаковано безпечно в подвійні поліетиленові пакети з індикатором вологості
  • Пилозахисний матеріал для сумки (Тип B)
  • Класичний осушувач для упаковки невеликих продуктів
  • Виготовлений з вузькопористого силикагеля
  • Зручні невеликі пакувальні одиниці
  • Упаковано безпечно в подвійні поліетиленові пакети з індикатором вологості
  • Прозорий паперовий пакет
  • Перевірте насиченість з першого погляду
  • Заповнений сумішшю силикагеля оранжевого і білого
  • Змінює колір з оранжевого на синій / зелений
  • Зручні невеликі пакувальні одиниці
  • Матеріал мішка з низьким вмістом пилу (Тип A)
  • Відповідно до DIN 55 473 і MIL-D-3464E для промислового використання
  • Зроблено з сухої глини
  • Доступні кілька розмірів
  • Для использования в плотно упакованных контейнерах
  • Контейнер-осушитель с высоким влагопоглощением (более 3 литров)
  • Одеяло можно положить прямо на упакованный товар
  • С клейкой полосой
  • Материал мешка с низким содержанием пыли (Тип A)
  • Классический осушитель для упаковки небольших продуктов
  • Изготовлен из узкопористого силикагеля
  • Удобные небольшие упаковочные единицы
  • Упаковано безопасно в двойные полиэтиленовые пакеты с индикатором влажности
  • Пылезащитный материал для сумки (Тип B)
  • Классический осушитель для упаковки небольших продуктов
  • Изготовлен из узкопористого силикагеля
  • Удобные небольшие упаковочные единицы
  • Упаковано безопасно в двойные полиэтиленовые пакеты с индикатором влажности
  • Прозрачный бумажный пакет
  • Проверьте насыщенность с первого взгляда
  • Заполненный смесью силикагеля оранжевого и белого
  • Меняет цвет с оранжевого на синий / зеленый
  • Удобные небольшие упаковочные единицы
  • Материал мешка с низким содержанием пыли (Тип A)
  • В соответствии с DIN 55 473 и MIL-D-3464E для промышленного использования
  • Сделано из сухой глины
  • Доступны несколько размеров

Захист від вологи як життєво важливий елемент кріплення вантажу

 

Ви вантажите свої товари морськими контейнерами? Найважливіша річ для вас, як і для кожного експортера, полягає в тому, що вантаж надходить на вашого клієнта цілим, чи не так? При закріпленні вантажу використовуються стретч-плівка, кріпильні ремені, протиковзкі мати й інші пакувальні матеріали. Тим не менш, ви ніколи не можете бути впевнені, який неприємний сюрприз чекає на людину, що відкриває контейнер в порту прибуття. Висока вологість і надзвичайно хиткі температури протягом декількох тижнів протягом всієї подорожі по океанах можуть пошкодити самі товари, їх упаковку та допоміжні засоби для упаковки. Це може бути кошмаром кожного перевізника.

Якщо ви тільки що зіткнулися з неприємними наслідками пошкодження при транспортуванні через занадто великої кількості вологи, будьте впевнені: ви не самотні. Не має значення, виробляєте ви автомобілі, деталі машин або металеві рулони, варите ви або розливаєте напої та лікери в пляшках, або робите одяг або вироби зі шкіри. Крім надмірного навантаження, неналежного кріплення товару або використання забруднених контейнерів, надмірна вологість може стати причиною повної втрати вантажу. Приблизно в 10% випадків транспортних ушкоджень збиток від вогкості є причиною тривалих і дорогих судових процесів.

Наш високопродуктивний осушувач SeaDry був розроблений спеціально для використання в морських контейнерах. Використання цього контейнерного осушувача, адаптованого для вашого індивідуального випадку застосування, зводить до мінімуму ризик пошкоджень при транспортуванні через вогкість в морі. Клієнти з різних галузей, наприклад, машинобудування, автомобілебудування або харчової промисловості, довіряють продуктивності SeaDry виробництва ThoMar. Ми надаємо рішення, а не тільки продукти.

У Viskom, спираючись на благородне розуміння характеристик адсорбентів і процесів, ми пропонуємо клієнтам передові і комплексні рішення по адсорбенту для задоволення індивідуальних потреб і повний захист від впливу вологи.

Вологопоглинач – це гігроскопічна (яке притягує і утримує воду) речовина, яка викликає або підтримує такий стан в своїй локальній близькості в помірно запечатаному контейнері. Влагопоглинач поглинає воду. Найчастіше він використовується для видалення вологості, яка зазвичай погіршує або навіть руйнує продукти, чутливі до вологи.

Захистіть вантаж за допомогою вологовбирних продуктів

Більша частина цього збитку може бути відвернена шляхом відповідного використання вологовбирних продуктів, таких як контейнерні осушувачі, для транспортних контейнерів. Вони не тільки допоможуть запобігти і обмежити конденсацію вологи в контейнері, але також будуть постійно працювати, щоб запобігти серйозні пошкодження вантажу, викликані тривалими періодами підвищеної вологості. Збиток від вологи часто здається непередбачуваним. Після п’яти контейнерів без проблем може бути один, який є катастрофою. Це не пов’язано з будь-якими загадковими причинами, але є наслідком експоненціального характеру більшості основних процесів. Це означає, що невелика зміна умов може дуже вплинути на результат.

Пошкодження вологи викликано перепадами температур

Кінцевою причиною всіх пошкоджень від вологи в вантажних перевезеннях є різниця в температурі. Це може бути зміна температури, наприклад, коли контейнер остигає після спекотного дня на сонце. Або це може бути різниця в температурі між різними частинами вантажу, наприклад, коли вантаж завантажено при низькій температурі, а потім відправлений через екватор. Існує максимальну кількість вологи, яка може утримувати повітря при певній температурі. Будь-яка надмірна вологість понад цю кількість буде конденсуватися у вигляді туману дрібних крапельок, що плавають в повітрі, або у вигляді роси на прилеглій холодної поверхності.Теплий повітря може утримувати більше вологи, ніж холодний. Коли тепле повітря охолоджується, він стає більш вологим, навіть якщо кількість вологи в ньому не змінюється. Якщо температура впаде, утворюється досить конденсату. Наскільки вологе повітря залежить від його відносної вологості (RH). Це досить просто відсоток вологості, що утримується в повітрі, від максимуму, який може утримувати повітря такої температури. Повністю сухе повітря має відносну вологість 0. Максимально вологе повітря має відносну вологість 100. Вологість рідко зменшується, якщо відносна вологість становить менше 60-70% .Як правило, кількість вологи, яка може утримувати повітря, подвоюється на кожні 10 ° C в порівнянні з «нормальними» температурами. Якщо, наприклад, повітря з температурою 20 ° С і відносною вологістю 50% охолоджується до 10 ° С, відносна вологість досягне 100%. Будь-яке подальше охолодження призведе до негайної конденсації. Якщо повітря потім нагріється, відносна вологість впаде нижче 100%, і будь-яка відбулася конденсація з часом знову випарується назад в повітря.

Вологий вантаж

 

Проблема зовсім інша, коли в контейнері знаходиться вантаж, що містить тонни води, наприклад вантаж з дерева, сільськогосподарської продукції або паперу. Якщо яка-небудь значна частина цієї вологи буде випущена в повітря, будь-які осушувачі будуть перевантажені. Хитрість полягає в тому, щоб переконатися, що у вантажі залишається волога. Неможливо реально контролювати вологість в контейнері, завантаженому вологим вантажем, але з доброго розуміння взаємодії між вантажами, повітрям і осушувачами контейнера можна управляти умовами таким чином, щоб запобігти пошкодженню.

Якщо який-небудь вантаж який має влагу вміщується в закритий простір і залишається на деякий час при постійній температурі, вода буде випаровуватися або поглинатися вантажем до тих пір, поки не буде встановлено рівновагу на характерному рівні відносної вологості. Цей рівень залежить від конкретного вантажу, його вологості і температури. До тих пір, поки в контейнері є якась кількість рідкої води, відносна вологість залишиться на рівні 100%. Для багатьох сільськогосподарських продуктів з нормальним вмістом вологи, таких як арахіс, рівноважна відносна вологість зазвичай становить 70-80%.

Якщо повітря повинне якимось чином циркулювати і кондиціонуватися до рівня відносної вологості нижче рівноважного рівня, вантаж висохне. Якщо повітря, з іншого боку, стає більш вологим, ніж рівноважна відносна вологість, вантаж буде вбирати вологу, і його вологість буде збільшуватись. Тепле сухе повітря з більш теплою частини вантажу охолоджується і стає більш вологим (збільшується відносна вологість), коли він надходить в більш прохолодну частину вантажу. Це призводить до того, що частина вантажу має підвищену відносну вологість, часто досить високу, щоб цвіль росла (> 80% відносної вологості). Оскільки вантаж поглинає вологу при високій відносній вологості, загальний ефект полягає в створенні міграції вологи з однієї частини вантажу в іншу. Вологі процеси в повітрі відбуваються дуже швидко. Взаємодія між повітрям і вантажем відбувається повільніше, протягом певного періоду часу. Те, як швидко вантаж випаровується або вбирає вологу, сильно залежить від того, наскільки видалена відносна вологість повітря від рівноважної відносної вологості, і від температури. Насправді ця залежність носить експонентний характер. Захист вантажу від конденсата якщо вантаж досить сухий, у нього буде досить низька відносна вологість (<80%) і він буде тільки повільно випаровувати вологу в навколишнє повітря. В умовах постійної температури ризик пошкодження вантажу практично відсутня. Однак якщо станеться швидке падіння температури, відносна вологість повітря негайно збільшиться, можливо, до 100%, і сконденсовану. У контейнері конденсація буде відбуватися на найхолоднішою доступній поверхні, яка часто є стелею. Тонкій плівці конденсату буде потрібно якийсь час, щоб злитися в краплі і капнути на груз. Конденсат може дійсно висохнути, перш ніж буде завдано якоїсь шкоди. Осушувач контейнера допоможе запобігти пошкодженню від конденсації, як за рахунок обмеження кількості конденсату, так і за рахунок його сушіння до того, як він може капнути на вантаж. 

Захистіть вантаж за допомогою вологовбирних продуктів

 

Щороку тисячі вантажів страждають від вологи. Металеві вантажі прибувають іржавими або окисленими, коробки м’якими і цвілими. Дерев’яні ящики покриті смердючою чорною пліснявою. Контейнери з кавою, какао, горіхами і квасолею надходять з вологою, цвілій і неїстівної водою. Втрати становлять мільйони доларів. Більша частина цього збитку може бути відвернена шляхом відповідного використання вологовбирних продуктів, таких як контейнерні осушувачі, для транспортних контейнерів. Вони не тільки допоможуть запобігти і обмежити конденсацію вологи в контейнері, але також будуть постійно працювати, щоб запобігти серйозні пошкодження вантажу, викликані тривалими періодами підвищеної вологості.

Конденсація і контейнерний піт

 

Найбільш помітний вид проблем з вологістю виникає в результаті падіння температури за межами контейнера. Стінки або стеля контейнера стають холоднішими, і волога утворює тонку плівку на найхолоднішою поверхні. В кінцевому підсумку краплі води можуть утворюватися і капати на вантаж або збігати по стінах. Піт контейнера є результатом зміни температури. Піт контейнерів є звичайним явищем до і після морського рейсу, коли контейнер відчуває щоденні температурні цикли, так як він піддається впливу під час наземних перевезень або очікування в доці. Якщо контейнер не потрібно завантажувати на верхній частині судна, піт контейнера менше при морському транспортуванні. Однак через різницю температур всередині вантажу, наприклад, піт контейнерів зазвичай спостерігається протягом останніх декількох днів поставок з тропічних регіонів, які прибувають в північні пункти призначення протягом зими.

Грузовий піт

 

Вантажний піт відбувається, коли тепле повітря швидко остигає над холодним вантажем. Така конденсація на вантаж часто невидима. Волога усмоктується в картонну коробку, товари або деревину до появи видимих ​​крапель води. Поглинання вологи вантажем фактично відбувається в результаті високого рівня вологості, навіть якщо точка конденсації досягнуто. Тепле і вологе повітря зазвичай може утворюватися в контейнері, тільки коли є різниця в температурі між різними частинами вантажу, які містять джерело вологи. У контейнері, прогрівається після холодної ночі, зовнішня частина вантажу може спочатку прогрітися і привести до дифузії теплого вологого повітря в центр.Грузовой піт зазвичай відбувається під час морських рейсів між різними кліматичними зонами. Це може зайняти кілька тижнів, щоб температура стала однаковою в межах вантажу. Протягом цього часу тепле вологе повітря з однієї частини вантажу буде переміщатися в більш холодну частину і створювати тривалі періоди потовиділення вантажу або підвищений рівень вологості.

Сухі вантажі

 

У контейнері з повністю сухим вантажем волога є обмеженою проблемою. Як правило, все повітря в 20-футовому контейнері буде містити менше літра вологи. Обмін повітря і вологи з навколишнім середовищем дуже обмежений під час рейсу, коли контейнер знаходиться в хорошому стані. Невелика кількість контейнерних осушувачів буде поглинати вологу з повітря і запобігати будь-які проблеми з вологістю. Однако деякі вантажі повністю сухі. Підлоги контейнерів, піддони, ящики, коробки та інші пакувальні матеріали, безумовно, будуть містити вологу, яка може виділятися в повітря і викликати проблеми. Проте, якщо вантаж і пакувальні матеріали досить сухі, кількість виділеної вологи все одно буде в межах поглинання розумної кількості контейнерного осушувача. Це не буде повністю гарантувати, що конденсація не відбудеться, але осушувач контейнера буде обмежувати і висушувати будь-яку конденсацію таким чином, що пошкодження вантажу малоймовірно.

Захист вантажу від тривалих періодів високої відносної вологості

 

Пошкодження вантажу від конденсації очевидна.  Проте, значна або навіть більша частина пошкоджень вантажу відбувається в результаті тривалих періодів відносної вологості вище 80% без будь-якої конденсації. Це може відбуватися на всьому протязі вантажу з високим вмістом вологи або на частини вантажу в результаті температурних градієнтів. Контейнер з сільськогосподарською продукцією може містити тонни вологи. Очевидно, що ніяка розумна кількість поглинача не може обробити більше, ніж невелика частина цієї кількості, якби воно було випущено. Як згадувалося раніше, вантаж буде дуже повільно випаровувати вологу, коли відносна вологість в повітрі близька до рівноважного рівня вантажу. Для підтримки рівня відносної вологості, який трохи нижче рівноважного рівня, потрібно тільки, щоб повільна швидкість випаровування з вантажу відповідала абсорбції в осушувачі контейнера. Оскільки осушувач контейнера є дуже ефективним поглиначем при типових рівнях рівноваги вантажу, для цього потрібно лише невелика кількість осушувача контейнера.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

З іншого боку, якби ми спробували знизити відносну вологість повітря більш істотно, швидкість випаровування з вантажу швидко зросте, і число полюсів, необхідних для його відповідності, незабаром стане непрактичним. Насправді ми скоро дійдемо до того, що додавання додаткових полюсів не зробить ніякого ефекту, крім як збільшити потік вологи з вантажу в осушувач контейнера без будь-якого значного зниження відносної вологості. Хоча, таким чином, відносно легко використовувати контейнерний осушувач для зниження відносної вологості повітря в контейнері, скажімо, сільськогосподарської продукції, скажімо, на 10 процентних пунктів, може бути практично неможливо знизити його, скажімо, на 20 процентних пунктів. Тим не менш, це часто матиме всі значення для вантажу, якщо відносна вологість підтримується на рівні 75-80% замість того, щоб дозволяти рости, скажімо, до 85%. Експонентний характер відповідних процесів дозволяє управляти вологістю тонн вантажу, при цьому кілька кілограмів контейнерного осушувача поглинають з максимальною швидкістю. Щоб отримати уявлення про величини, можна відзначити, що в завантаженому 20-футовому контейнері зазвичай знаходиться 10-15 м2 повітря. Якщо температура раптово впаде з 30 ° C до 20 ° C, то на стелі може конденсуватися менше половини кілограма води. Деяка частина цього може в кінцевому рахунку капати на вантаж. Часовий інтервал складає близько години. Якщо контейнер обладнаний, скажімо, 6 контейнерними осушувачами, вони будуть поглинати близько 100 г на годину, і ясно, що вони нададуть реальний вплив на обмеження збитків від конденсаціі. Випробування, в яких вантаж був покритий чистими аркушами картону (крапля конденсату залишить знебарвлення навіть після висихання), показує, що явні явища конденсації, виявлені реєстраторами даних, не обов’язково призводять до сильного капання в присутності контейнерного осушувача.

Осушувачі контейнерів Sea Dry мають водопроникаючу мембрану спереді. Зі зворотнього боку вони забезпечені прозорою поліетиленовою плівкою для запобігання перенесення вологи. Кожна частина в 100 грамів індивідуально заповнена сіллю хлориду кальцію і сполучних речовин, вони пов’язані один з одним як ланцюг. Хлорид кальцію забирає воду з повітря і перетворюється сполучною речовиною в вид желатиновой маси. Мішки Sea Dry оснащені гаком для зручного підвішування в зазвичай присутніх проушинах контейнера (гачки для батогів), але також забезпечені точками клею на задній стороні. В результаті,  ланцюг може бути не тільки прикріплений до стінок власника, але також може бути безпосередньо прикріплена до вантажу. 600g версія має три і 1. 200g версія має шість точок склеювання. Матеріал: Флис спереду, PE-PP ззаду, без пилу.

Що таке вологість?

 

Вологість – це кількість водяної пари (вологи) в повітрі при даній температурі. Водяна пара є найбільш важливим газом з точки зору погоди. Висока вологість означає, що в повітрі багато водяної пари; низька вологість означає, що в повітрі дуже мало водяного пара. Влажність вимірюється у відсотках, званих відносною вологістю (RH). При відносній вологості 100% повітря повинно бути насищенним. Кількість  водяної пари, що може утримувати повітря, залежить від температури повітря. Чим гарячіше повітря, тим більше вологи він може утримувати, тому, коли повітря тепле, повітря може містити більше водяної пари. Холодне повітря більш щільне, ніж тепле, і не може містити стільки водяної пари. В повітрі міститься близько 20% кисню і близько 80% за обсягом азоту. Швидкість випаровування води обернено пропорційна температурі пару, тиску і щільності повітря. На рівні моря: повітря при 30 ° C може утримувати 28 грамів водяної пари на кубічний метр повітря. Повітря при 10 ° C може утримувати 8 грамів водяної пари на кубічний метр повітря.

Побічний ефект вологи

 

Волога становить серйозну загрозу цілісності продукту в різних галузях промисловості. Грибок, цвіль, запахи, знебарвлення, окислення (іржа) і псування продукту є руйнівними наслідками забруднення вологой. Контроль вологості в закритих приміщеннях може бути важливий з цілого ряду причин. Найбільш поширені області застосування включають удосконалення процесів в виробничих секторах (таких як кондитерські вироби, електроніка і фармацевтика), захист продуктів від розкладання (деякі продукти харчування, зерно і насіння), захист від корозії й обмеження збитку від вологи під час морських перевезень. Необхідність контролю вологості необхідна для мінімізації втрат від порчі. Влагопоглинач використовується для адсорбції вологи і запобігання пошкодженню продуктів, викликаного вологою, незважаючи на це, підтримає стабільність продукту і продовжує термін придатності.

Comments are closed.