Упаковка і її використання в інтернет-магазинах

У сучасному світі і виробнику, і продавець повинен приділити особливу увагу розробці упаковка товару в інтернет-магазинах. Вона потрібна не тільки для того, щоб доставити продукт з магазину додому. Упаковка — це обличчя товару і інструмент для контакту з клієнтом. Про просування та інших завданнях, які вирішує простий пакет або коробка, читайте в статті. 

Основні види тари та упаковки

Головна функція упаковки — зберігати товар в цілості й схоронності. Для цього ідеально підходить жорстка тара. Вона допомагає захищати продукцію від механічних впливів: ударів, тиску, зім’яло. Якщо жорстка тара герметична, то в продукцію не потраплять повітря, комахи-шкідники, патогенна мікрофлора і бактерії, які можуть її зіпсувати. Деякі види жорсткої тари захищають товар від променів сонця, наприклад, темне скло або метал. Саме в таку тару рекомендовано пакувати оливкова олія. Однак треба враховувати, що жорстка тара досить дорога. Крім того, вона додає товару чималий додатковий вага, що може ускладнити транспортування, а отже, збільшити витрати і знизити маржинальність.

Одним з видів жорсткої упаковки є ящики і піддони. Вони діють як вторинна упаковка, полегшують транспортування за допомогою навантажувачів та іншої складської навантажувальної техніки і фактично зберігають товари в безпеці до моменту доставки споживачеві. Піддони не дають вантажу стикатися з поверхнею підлоги, землі або кузова вантажівки. Зберігання продуктів на піддонах підтримує упаковку в хорошому стані і захищає товар від бруду і вологи.

Полужесткая тара – второй вид тары, характеризующийся гораздо меньшим весом и размером. К ней относятся картонная и пластиковая упаковка. Ее преимущества очевидны: держит форму, имеет меньший вес и более низкую стоимость по сравнению с жесткой тарой, относительно просто организовать хранение пустой упаковки. Полужесткая тара используется для товаров, которые достаточно устойчивы к механическим повреждениям, так как она не может полностью защитить продукцию, хранящуюся в ней. На складе и в магазине к товарам в полужесткой таре следует относиться внимательно: не допускать сильного механического воздействия; защищать с помощью жесткой вторичной упаковки – ящиков и поддонов; прокладывать между ними дополнительные материалы; использовать нормы высотной загрузки. Еще один вариант использования мягкой тары – дополнительная смягчающая прокладка при хранении товара в картонной коробке. Плюсы использования: недорогая цена; в пустом виде хранится в рулонах; легко приобрести. Минусы: плохо защищает от серьезного механического воздействия (исключение – воздушная защитная упаковка); сложность утилизации.

Мягкая упаковка является наиболее популярной тарой для товара, упаковка в інтернет-магазинах

Повітряна захисна упаковка використовується для надзвичайно крихких предметів і є одним з варіантів, які забезпечують найбільшу безпеку. Вона захищає вміст від ударів і вібрації, а також вологи і пилу. Цей надміцний тип упаковки зазвичай використовується для крихкого електронного обладнання. У неї також часто поміщають картриджі.

Бульбашкова упаковка — простий і порівняно недорогий спосіб забезпечити товару захист від ударів протягом усього процесу доставки.

Вакуумна упаковка — відмінно підходить для товарів, які необхідно захистити від впливу атмосфери, наприклад, швидкопсувних продуктів. Вакуум охороняє товар від бактерій, цвілі, грибків. Компактний дизайн використовується для розробки упаковки зневоднених товарів або продуктів харчування, призначених для походів. Продукти або готова їжа, яка поставляється у вакуумній упаковці, також будуть залишатися свіжими в морозильній камері довше, ніж продукти, упаковані іншим способом, що дає перевагу. Крім того, вакуумна упаковка використовується для медичних матеріалів або всього того, що повинно бути герметично закрита.

Термозбіжна плівка. Її функція — об’єднання декількох товарів, наприклад, пластикових пляшок, разом, а також захист їх від проколів і легких пошкоджень. Може бути використана в якості індивідуальної упаковки продукту, якщо на неї нанесені логотип і інші ознаки бренду. Наприклад, такий вид плівки використовують виробники йогуртів і кефірів. Також виробники напоїв використовують термоусадочні етикетки.

На що слід звернути увагу при розробці упаковки товару?

Якісна упаковка — ключ інтересу покупця до товару, вона викликає бажання взяти продукцію з полиці в руки. Якщо ви тільки почали розробляти упаковку (незалежно від того, чи є ви магазином або виробником товару), слід врахувати наступні речі:

1. Необхідно мати брендбук, що включає логотип і колірну палітру, яку можна буде використовувати для оформлення упаковки. Інакше можна інвестувати кошти, а через півроку з’ясується, що рішення не відповідає вашому уявленню про бренд.

2. Потрібно визначити, що ваш клієнт очікує від упаковки, і доставити покупку в цілості й схоронності. Зверніть увагу, як пакують товар великі інтернет-магазини. Він, як правило, обгорнутий в м’яку і пружну плівку і знаходиться в картонній коробці — логотип може бути як на коробці, так і на скотчі. Якщо клієнт хоче мати авторську, індивідуальну річ, покладіть поруч з товаром листівку, підписану від руки, і перев’яжіть брендований пакет шпагатом. Багато в чому від того, як ви упакуєте товар, буде залежати успіх продажів.

Слід зрозуміти, чи може упаковка бути функціональною. Наприклад, якщо ви уявляєте магазин, і завдання ваших пакетів — допомогти донести покупки до будинку цілими, не продавайте найдешевші. Врахуйте, що порвалися пакет може зіпсувати враження від відвідування магазину. Для виробника добре продумана упаковка також може знизити вартість доставки. У підручники з маркетингу увійшов кейс торгової мережі ІКЕА по економії на логістиці і їх плоскі коробки для меблів.

Маркування та інші вимоги до упаковки товару

Маркування — це спеціальна інформація на упаковці товару, що допомагає визначити товар, умови його зберігання та використання. Маркетологи використовують упаковку і маркування для своїх продуктів, щоб ідентифікувати їх, допомогти потенційному покупцеві відрізнити продукт від інших на полицях магазину.

Упаковка косметики, тендітних і дорогих товарів

Інтернет-магазину слід приділити увагу розробці  упаковки дорогих товарів які можуть бути пошкоджені при доставці. Бажано використовувати герметичну тару для доставки косметики, вона зменшує температурний вплив на товар. Для пакування крихких товарів треба обов’язково використовувати наповнювач в картонні коробки, повітряну захисну упаковку або бульбашкову плівку. Так само слід чинити і при упаковці дорогих товарів.

На ринку представлено безліч видів упаковки товарів для різних цілей. Кожен з варіантів тари для зберігання і транспортування продукції має як плюси, так і мінуси. Але не завжди хороша упаковка є дорогою. Щоб заощадити, можна використовувати кілька пакувальних елементів відразу. Так роблять найбільші інтернет-магазини.

Подпишись на  >>> YouTube <<< канал и получи скидку! 

Контакты
+38 (067) 401-27-79
+38 (099) 505-95-52
info@viskom.com.ua
02232, Украина, Киев
ул. Николая Закревского 42 А
Понедельник - Пятница: 9:00 - 17:00