ЧЕТВЕРТИЙ MODERN RETAIL FORUM: МАЙБУТНЄ РИТЕЙЛУ — ЗА ЄДИНОЮ СИСТЕМОЮ З ТЕХНОЛОГІЙ ІННОВАЦІЙ ТА ЕМОЦІЙНОГО ДОСВІДУ

Такими були головні акценти четвертого (і другого в цьому році) Modern Retail Forum. Подія, організована міжнародною компанією Modern-Eхро у Варшаві, відбулась у межах 12 Конгресу ринку FMCG, де компанія виступила також ключовим партнером. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії. Конгрес складався з кількох тематичних панелей і форуму Modern-Eхро, довкола теми якого — “Шлях до магазину майбутнього» — згуртувалися експерти сфери ритейлу з Польщі, України, Румунії, Великобританії та США. Ритейл крізь призму трендів, інновацій;  потенціал нейромаркетингу — для розуміння найглибших потреб сучасного споживача; закономірності поведінки клієнтів – через етнографію. Чому одні магазини завершують свій шлях, і за рахунок чого інші швидко стають успішними? Як бачить споживацький досвід наука неврологія. Співвласники Modern-Eхро, генеральний директор Петро Пилипюк (Україна) та генеральний директор Modern-Expo SA  Богдан Лукасік (Польща) виступили як експерти ринку В2В, на якому спільно працюють понад 20 років. Петро Пилипюк з темою «Роль інновацій в трансформації ритейлу» розповів, чому сьогодні компанія робить ставку на інновації і який ефект для бізнесу своїх партнерів вони можуть принести найближчим часом. А Богдан Лукасік, зі своєю темою  «Чорно-білі аспекти технологічної революції в ритейлі» зосередився на тому, що ж може стати на заваді у впровадженні новітніх технологій, який віковий сегмент варто враховувати ритейлерам, плануючи свої стратегії, та які партнерські моделі можуть стати найбільш виграшними уже завтра.

 

Сьогодні Modern-Eхро – міжнародна компанія, постачальник комплексних рішень для ритейлу в Центральній та Східній Європі. Це означає, що до її компетенцій входить розробка концептів магазинів будь-якого формату, вона володіє ресурсом, який дає можливість працювати з проектом від ідеї й до реалізацій. Цим, зокрема, займається компанія SQUARES, партнер якої Ігор Дідок, під час Modern Retail Forum виступив  з темою “Історія бренду в процесі проектування магазину”. Де розповів про те, як відбувається процес створення нового концепту, через які етапи він проходить та як трансформація торговельного простору здатна змінити емоційну складову сучасного ритейлу. Паралельно з форумом компанія представила виставку SMART-продуктів, над якими вона працює спільно з партнерською інноваційною компанією MINT.  Це Self Checkout (каса самообслуговування), вітрина холодильна GL; беквол цигарковий мультимедійний зі смарт-полицею; стійка зі смарт-полицею. Серед величезної кількості обладнання для ритейлу,  у Modern-Eхро є також лінійка поштоматів, які виготовляються за ексклюзивною розробкою компанії ОMNIC, інноваційного постачальника комплексних self service рішень для логістики та ритейлу. Виставковий стенд компанії Modern-Eхро, як частина її великого проекту «Магазин майбутнього” для виставки на EuroShop2020 у Дюссельдорфі, отримав багато схвальних відгуків клієнтів та партнерів. Тут відбулися важливі зустрічі з представниками таких відомих компаній як Zabka, Netto, Rotte Group, Coca-Cola, Epicentr K.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *