Щоб отримати прибуток, інтернет-магазини повинні мінімізувати пошкодження товару

У розподільних центрах поблизу жвавих автомагістралей, бригади опрацьовують партії небажаних або пошкоджених товарів, перевіряючи кожну коробку, щоб визначити, що робити з кожним продуктом. Деякі повернення будуть відправлені виробникові для відновлення, інші будуть позначені, а інші будуть списані.

Для індустрії електронної комерції повернення є зростаючою проблемою. Деякі повернення неминучі: клієнти змінюють свою думку і іноді не задоволені своєю покупкою.

Але 20% повернень відбувається через пошкодження при транспортуванні, а вартість заміни пошкодженого продукту може в 17 разів перевищувати первісну вартість доставки. 

Компанії електронної комерції недооцінюють вартість збитку, нанесеного їхньому бізнесу і навколишньому середовищу. Ми провели більше 60 перевірок ланцюжка поставок електронної комерції, і клієнти, як правило, здивовані результатами.

Є безліч витрат, пов’язаних з виготовленням продукту. Наприклад, мобільні телефони, ноутбуки і телевізори з плоским екраном складаються з тисяч компонентів, і виробники закуповують їх у світових постачальників. Коли електроніка пошкоджена, сировина, яка використовується для виробництва цих продуктів, марнується. Компанія електронної комерції втрачає гроші, і весь ланцюжок поставок напружений.

Пошкоджені товари також вимагають робочої сили для фізичного переміщення цих предметів і додаткових складських площ для зберігання і обробки повернень. Повернення пошкодженого продукту і повторна відправка заміни впливає на навколишнє середовище зі збільшенням споживання енергії та викидів транспортних засобів. Деякі роздрібні продавці навіть додають спеціальні засоби і команди для обробки повернень.

Компанії, що займаються електронною торгівлею, вже зазнають труднощів з ресурсами, і збиток від доставки посилює цю проблему.

Ці додаткові трудові та складські площі обходяться дорого. Компанії електронної комерції вже зазнають труднощів з ресурсами, а пошкоджені товари тільки посилюють цю проблему. Якби у вас було менше повернень, ви б мали менший відділ повернень і, отже, знизили б навантаження.

Пошкоджені товари - це гроші, які компанії електронної комерції кидають у вогонь.

Деякі компанії використовують упаковку, призначену для традиційних роздрібних мереж поставок. У минулому компанії постачали свою продукцію тільки в звичайні склади в вантажівках або в розмірах піддонів. Сьогодні ланцюжка поставок електронної комерції є більш складними, доставляючи меншу кількість товарів через постачальників послуг доставки посилок. Ці дві бізнес-моделі мають різні вимоги до упаковки.

Це зрушення в бізнес-моделях також породив ще одну проблему упаковки: змішані упаковки. Компанії електронної комерції часто стимулюють споживачів купувати більше одного продукту, щоб мінімізувати витрати на доставку. Все від миючого засобу для посуду до скляного посуду могло бути відправлено разом. .

Тільки подумайте про безліч комбінацій упаковки, з якими стикається центр реалізації. Це здається нескінченним, коли ви вперше дивитесь на це. Мета нашої команди — спростити складнощі.

Наші інноваційні продукти можуть допомогти вам значно знизити вартість збитку і повернення.

Наша команда готова стати частиною рішення. Працюючи з виробниками, ми прагнемо скоротити, виключити і оптимізувати вторинну упаковку, не жертвуючи кінцевою метою захисту продукту. Ми також допомагаємо компаніям, що займаються електронною торгівлею, забезпечити краще навчання завдяки інноваціям,  надаємо відео та ілюстрації прямо на пакувальному обладнанні.

В даний час електронна комерція все ще перебуває в зародковому стані. Більшість компаній, що займаються електронною комерцією, нарощують обсяги своїх операцій, щоб почати оптимізувати свої пакувальні процеси, і Viskom вже бачить, як провідні компанії думають про роль упаковки в їх прибутку. І ми знаємо, що більше піде в найближчі кілька років.

Контакты
+38 (067) 401-27-79
+38 (050) 902-78-51
+38 (099) 505-95-52
info@viskom.com.ua
02230, Украина, Киев
ул. Радосинская, 2
Понедельник - Пятница: 9:00 - 17:00